본문 바로가기

음악/팝송

[음악] Imagine Dragons - I Bet My Life <듣기/가사/번역>

336x280(권장), 300x250(권장), 250x250, 200x200 크기의 광고 코드만 넣을 수 있습니다.


<듣기/가사/번역>

I know I took the path
that you would never want for me
I know I let you down, didn`t I?
나는 내가 길을 가진 걸 알아 
니가 나에게 절대 원하지 않는
나는 알아 내가 너를 실망시킬 걸, 아니야?

So many sleepless nights
Where you were waiting up on me
Well I`m just a slave unto the night
잠들지 못한 많은 밤들
너는 어디서 나를 기다릴 거니
나는 단지 밤의 노예야

Now remember when I told you
that`s the last you`ll see of me
Remember when I broke you down to tears
지금 내가 너에게 말했던 걸 기억해 
그게 니가 나를 볼 수 있는 마지막이야
내가 너를 눈물 흘리게 한 때를 기억해  

I know I took the path
that you would never want for me
I gave you hell through all the years
나는 내가 길을 가진 걸 알아 
니가 나에게 절대 원하지 않는
나는 너에게 일년내내 지옥을 줬어

So I, I bet my life, I bet my life
I bet my life on you
I, I bet my life, I bet my life
I bet my life on you
그래서 나는, 나는 내 삶을 걸어, 내 삶을 걸어
내 삶을 너에게 걸어
나는, 나는 내 삶을 걸어, 내 삶을 걸어
내 삶을 너에게 걸어

I`ve been around the world 
and never in my wildest dreams
Would I come running home to you
나는 세계를 돌아다녔어
그리고 그건 절대 나의 거친 꿈들은 아니였어
내가 니가 있는 집으로 갈 수 있을까

I`ve told a million lies but now I tell a single truth
There`s you in everything I do
나는 백만개의 거짓말을 해 하지만 지금 나는 하나의 진실을 말해
내가 하는 모든 것에 니가 있어

Now remember when I told you
that`s the last you`ll see of me
Remember when I broke you down to tears
지금 내가 너에게 말했던 걸 기억해 
그게 니가 나를 볼 수 있는 마지막이야
내가 너를 눈물 흘리게 한 때를 기억해 

I know I took the path
that you would never want for me
I gave you hell through all the years
나는 내가 길을 가진 걸 알아 
니가 나에게 절대 원하지 않는
나는 너에게 일년내내 지옥을 줬어

So I, I bet my life, I bet my life
I bet my life on you
I, I bet my life, I bet my life
I bet my life on you
그래서 나는, 나는 내 삶을 걸어, 내 삶을 걸어
내 삶을 너에게 걸어
나는, 나는 내 삶을 걸어, 내 삶을 걸어
내 삶을 너에게 걸어

Don`t tell me that I`m wrong
I`ve walked that road before
And left you on your own
내가 틀렸다고 말하지마
내가 그 길을 걷기 전에
그리고 너 자신으로부터 너를 떠나

And please believe them when they say
That it`s left for yesterday
And the records that I`ve played
그리고 제발 그들이 말할때 그들을 믿어
그건 어제 떠났어
그리고 내가 했던 것 들은 기록되었어

Please forgive for all I`ve done
제발 내가 했던 것들을 용서해줘
So I, I bet my life, I bet my life
I bet my life on you
I, I bet my life, I bet my life
I bet my life on you
그래서 나는, 나는 내 삶을 걸어, 내 삶을 걸어
내 삶을 너에게 걸어
나는, 나는 내 삶을 걸어, 내 삶을 걸어
내 삶을 너에게 걸어