본문 바로가기

음악/팝송

[음악] John Legend - All of Me <듣기/가사/번역>

336x280(권장), 300x250(권장), 250x250, 200x200 크기의 광고 코드만 넣을 수 있습니다.


<듣기/가사/번역>

What would I do without your smart mouth.
너의 현명한 말 없이 나는 무엇을 할 수 있을까.
Drawing me in, and you kicking me out.
나를 끌어 당기고서는 나를 밀어 버리지.
Got my head spinning
머리가 혼란스러워
no kidding 
농담이 아니야
I can't pin you down.
나는 널 꽉 잡을 수가 없어.
What's going on in that beautiful mind.
아름다운 마음속에는 무슨 일이 벌어지고 있는건지.
I'm on your magical mystery ride.
나는 너의 신비로운 놀이기구 위에 있어.
And I'm so dizzy.
나는 지금 어지러워.
don't know what hit me.
알 수가 없지. 무엇이 나를 찾는지
but I'll be alright.
헌데 나는 곧 괜찮아질거야.
My head's under water.
내 머리는 물 속에 있는 것 같지.
But I'm breathing fine.
헌데 나는 숨 쉴 수 있지.
You're crazy and I'm out of my mind.
너는 미쳤고, 난 정신이 나갔어.
Cause all of me
왜냐하면 내 모든게
Loves all of you.
너의 모두를 사랑하기 때문이야.
Love your curves and all your edges.
너의 곡선과 함께 너의 모든 날카로움까지 사랑하지.
All your perfect imperfections.
너의 그 완벽한 불완점까지도 말야.
Give your all to me.
너의 모든 걸 내게 줘.
I'll give my all to you.
나도 내 모든 걸 너에게 줄게.
You're my end and my beginning.
넌 나의 마지막이자 시작이지.
Even when I lose I'm winning.
비록 질 때 조차도 난 승리하고 있어.
Cause I give you all of me
왜냐면 난 너에게 내 모든 걸 주었고
And you give me all of you.
너도 너의 모두를 내게 주었으니까.
How many times do I have to tell you.
너에게 몇 번을 더 말해줘야 알겠어.
Even when you're crying you're beautiful too.
넌 너의 울고 있는 모습조차 아름답다는 걸.
The world is beating you down
세상이 널 넘어뜨릴 때
I'm around through every mood.
난 언제나 너의 곁에 함께 할거야.
You're my downfall
넌 나의 몰락
You're my muse
넌 나의 뮤즈
My worst distraction
내 최악의 산만함과
My rhythm and blues
나의 리듬 그리고 블루스
I can't stop singing.
노래를 멈출 수가 없지.
It's ringing in my head for you.
내 머리속에서 널 위해 울려 퍼져
Cards on the table, we're both showing hearts.
테이블 위에 카드 우리 서로 하트를 내보였지.
Risking it all, though it's hard
모든 걸 걸어 비록 어려울걸 알지만
I give you all of me.
나의 모든 걸 너에게 줄게.
And you give me all of you.
너도 너의 모두를 내게 줘.